Κυριακή, Μαΐου 27, 2007

στον αδερφό του Τάσου

Άκη Άκη μη λυπάσαι, Άκη Άκη μη φοβάσαι, Άκη Άκη πως κοιμάσαι, μόνος σου πανάθεμά σε! Φεύγει κι έρχεται ο καημός σου, πως να βρεις τον εαυτό σου, δεν αξίζει τόσο όσο, η ζωή κι ο θάνατός σου. Πες μου ένα ψέμα, ν' αποκοιμηθώ, μονάχα για σένα, κάνω το χαζό. 'Ακη Άκη ζουζουνάκι, θα σε δω καλοκαιράκι, μου χει λείψει το ματάκι, που μου κλείνει με ναζάκι. Άκη Άκη ζούμε χώρια, τόση έχω στεναχώρια, Άκη Άκη τέτοια ζόρια, να 'χα μ'όλα μου τ'αγόρια. Πια δεν έχω χρόνο, να σου εξηγώ, δύσκολα τελειώνω, μ' ό,τι αγαπώ. 'Ακη 'Ακη σαν σε είδα, ένιωσα σαν ναυαρχίδα, κι έσκασε σαν καταιγίδα, σε χλωρίδα και πανίδα. Τώρα λες πως σου ανήκα, μα δεν πλήρωσα το ΙΚΑ, θα' ταν μεγαλομανία, αν με γράφαν στα ταμεία. Πες μου ένα ψέμα, ν' αποκοιμηθώ, μονάχα για σένα, κάνω το χαζό. Άκη Άκη κι αν σε χάνω, δεν θα σε ξαναπικράνω, σαν το σκύλο με τη γάτα, η αγάπη μας στη στράτα. Άκη Άκη παίρνω φόρα, κι όλα τα άπλυτα στη φόρα, έχεις ομορφιά φιδίσια, τι γυρεύεις στα Παρίσια?

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

tyxeros o Akis

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάφερα να το αποκωδικοποιήσω, αλλά μου φτάνει που σε ξαναβρίσκω...

avissos είπε...

@keimgreek: μάλλον τυχερά άτυχος ή άτυχα τυχερός..περίεργη η ζωή :(
@nyktipolos: no need of decoding..μου έλειψε η blogoπαρέα σας ;)