Τετάρτη, Μαΐου 23, 2007

& δικο γλη interpretation of Kavvadia

Θα μείνω πάντα ιδανικός κι ανάξιος πατέρας των κακομαθημένων μου παιδιών και των γαλάζιων συμπατριωτών,και θα πεθάνω μια βραδιά, σαν όλες τις βραδιές, χωρίς να γευτώ των βιβλιαρίων το αμύθητο ποσό. Για το Πρωτοδικείο, το Πταισματοδικείο, τ'Εφετείο και τον Πάγο θ' αναχωρούν σαν πάντοτε περήφανοι οι άλλοι, κι εγώ, σκυφτός σ' ένα έδρανο με χάρτες νομικούς, σε χοντρά συμβολαιογραφικά βιβλία τροποποιήσεις θα υποβάλλω. Θα πάψω πιά για αναρίθμητα ποσά να σου μιλώ, οι φίλοι θα νομίζουνε πως τα 'χω πια ξεχάσει,κι η γυναίκα μου, χαρούμενη, θα λέει σ' όποιον τη ρωτά : "Ηταν μιά λόξα προεδρική, μα τώρα έχει περάσει . . . "Μα ο εαυτός μου μια βραδιάν εμπρός μου θα υψωθεί και λόγο, ως ένας δικαστής αχόρταγος, θα μου ζητήσει,κι αυτό το ανάξιο χέρι μου που τρέμει θα οπλιστεί, θα σημαδέψει, κι άφοβα τη δίκη μου θα σταματήσει.Κι εγώ, που τόσο επόθησα μια μέρα να συνταξιοδοτηθώ από κάποιο δικαστήριο υψηλό, των εξέχουσων βαθμίδων, θα 'χω μια σύνταξη κοινή και θλιβερή πολλή και ένα εισόδημα σαν των πολλών ανθρώπων τα εισοδήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: