Τρίτη, Μαρτίου 27, 2007

vie_ash_moss

Κάποιος, νομίζω Αριστοτέλη τον λέγανε, είπε κάτι για τον άνθρωπο. Κ την κοινωνικότητά του. Μετά απ’αυτόν κ κάποιοι άλλοι είπαν κάτι. Κ τώρα λένε κάτι. Κ εγώ μπορώ να πω κάτι. Κ εσύ το ίδιο. Κ γενικά, μπορώ να κάνω πράξη αυτό που λέω. Κ εσύ. Κ αυτός. Κ γενικά, μπορώ να παρερμηνεύσω αυτό που λες. Κι εσύ μπορείς να παρερμηνεύσεις αυτό που λέω. Κι αυτός. Πολύ απλά, επειδή δεν ξέρεις τον τρόπο που το λέω. Ούτε κι εγώ ξέρω τον τρόπο που το λες. Ούτε εμείς ξέρουμε τον τρόπο που το λεν αυτοί. Γενικά, αυτό που είπε ο Αριστοτέλης, αν ζούσε στη δική μας εποχή, θα το ‘λεγε με άλλο τρόπο. Ο άνθρωπος είναι oν παρεξηγήσιμο.

10 σχόλια:

habilis είπε...

Αντι σχολιου το ανεκδοτο που μου αρεσει περισοτερο -------Αραχτοs ο λαγοs μεσημερι κατω απο το δεντρο .Περναει η αλεπου -Τι κανειs ρε λαγε -Τι να κανω εχω βρει ενα χωραφακι με καροτα εδω παρα περα ,ριχνω και κανα πουτσο στο λιονταρι για να περασει η ωρα .Φευγει η αλεπου και σε λιγο ολο το δασοs εχει μαθει οτι ο λαγοs πηδαει το λιονταρι .Το απογευμα νασου το λιονταρι ερχεται .Ο λαγοs ψυχραιμοs -Τι κανεισ εδω και λεs ρε -Ti na κανω εχω βρει ενα χωραφακι εδω παρα κατω με καροτα την εχω κανει ταρατσα ε λεμε και καμια μαλακια να περασει η ωρα ....

ΔemΩΝ είπε...

Και να λείπουν οι κλάψες, γέροι άνθρωποι...

Ανώνυμος είπε...

και ο χιμπατζης

avissos είπε...

@habilis: leme e?
@diavolikon: e, an den einai autes meres gia klapses tote poies einai?
@παραβατικό καθήκι: k i zougkla mesa ;)

GouRouni είπε...

Καλή Aνάσταση.. αν και φοβάμαι ότι θα μου απαντήσεις και σε αυτό με τρόπο που θα με μπερδέψει :P

Ανώνυμος είπε...

ας μην αναλύουμε άλλο τον άνθρωπο, ας τον περαπτήσουμε

ΔemΩΝ είπε...

χαχαχαχαχαχα! καταπληκτικό σχόλιο από το γουρούνι!

Ακόμα τον ανασταίνεις?

Ανώνυμος είπε...

tora ta katalaba ola

avissos είπε...

@@@mperdeftika mazi sas!!!
:(

anima rana είπε...

Εχουμε γεμίσει παρεξηγιάρηδες. Είναι στη φύση του ανθρώπου φάινεται..