Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

κοριτσάκι μου μην κλαις

Ανοίγω τα μάτια. Κοιτάζω μπροστά. Δρόμος. Δρόμος έρημος. Κι εγώ τρέχω. Αυτός από πίσω μου. Με κυνηγάει? Γμτο! Γρήγορα! Πιο γρήγορα! Τρέχα ρε εαυτέ! Τρέχω. Τι να κάνω? Ιδρώνω. Στάζω. Αλλά συνεχίζω. Ευτυχώς που δε φοράω τακούνια. Αλλά κ πάλι. Θα με φτάσει. Είναι τέρας. Τι είμ’εγώ μπροστά του? Τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Ένα στενό! Τρυπώνω! Κι άλλο στενό! Τρυπώνω. Έχω χάσει το δρόμο. Μια ανάσα. Δεν μπορώ! Η καρδιά μου! Γμτο! Έχω κ πρόπτωση! Γμτο στάζω ιδρώτα! Γμτο! Βήματα! Τρέχω ξανά! Πάλι στενό! Πάλι τρυπώνω! Γμτο! Αδιέξοδο! Γμτο! Κ σκύλος! Σκαρφαλώνω. Γρήγορα! Πάρκο! Ωχ! Ψυχή δεν υπάρχει! Ούτε δέντρα! Γμτο! Πού να κρυφτώ? Γμτο! Πάλι πίσω μου! Τρέχω χωρίς να νιώθω. Έχει κατηφόρα. Επιταχύνω. Γμτο! Κι αυτός! Ωχ! Πέφτω! Γμτο πλησιάζει! Είναι από πάνω μου! Όχι ρε! Σταμάτα! Η κοιλιά μου! Μην κλωτσάς! Σταμάτα! Το κεφάλι μου! Αίματα παντού! Από παντού! Η κοιλιά μου, Άθλιε! Γμτο! Σταμάτα! Θα σου δώσω τα 2πλά! Σταμάτα! Στο υπόσχομαι! Τώρα θα στα δώσω! Κ δε θα μιλήσω! Μια ανάσα μόνο! Πάρ’τα κ φύγε! Ούφ! Γμτο! Πάλι όνειρο είδα. Ευτυχώς που κάποια πράγματα δε συμβαίνουν στην πραγματικότητα. Ή μήπως συμβαίνουν?

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

eytixos pu de foruses takunia!
auto xanapesto!

arxiereas είπε...

Τι έχετε πάθει όλοι σας με το ευσεβές τέκνο Πολύδωρα και τους Πραίτωρές του τέλος πάντων; Μια κλωτσιά δόσανε, δυο μπουνιές... σιγά το πράγμα!

Πέρνα να εξομολογηθείς τέκνον μου και θα φύγουν οι εφιάλτες. Ακόμα τρέχεις εσύ;

avissos είπε...

@keimgreek: eytixos pu de foruses takunia! na to ksanapw? ;)
@arxiereas: eksomologisi eipate? akoma trexw!!!

Ανώνυμος είπε...

χαλαρωσε να το φχαριστηθεις, λενε γιαυτες τις περιπτωσεις

Ανώνυμος είπε...

kale xanapesto

avissos είπε...

@θθθθθθθ: k egw sou lew na to peis s'autous pou sto lene :p
@keimgreek: eytixos pu de foruses takunia! kale,na to ksanapw? ;)

savon des bebes gentilles είπε...

αυτο το ....εαυτέ τρέχα....με πέθανε !!!!!
όσο για τα τακούνια, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας, στις πορείες ποτέ τακούνι, ποτέ πέδιλο.

πάλι κλά που δεν σε ψέκασε δε λες....

avissos είπε...

μ'έπιασε στον ύπνο λέμε!
:p
μπα, ψεκασμοί..τι μου λέτε?
;)