Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007

ύμνος εις την τρύπα

Θα γίνω gay, γιατί δε λέει! Σου δίνω τέχνη κ μου τη φτύνεις, τον καλλιτέχνη δεν τον ακούς. Παρακαλάω να με κοιτάξεις, μα εσύ κι αν βλέπεις, δε με ακούς. Τότε κι εγώ σου τραγουδάω, μα σαν τραγούδι δε θεωρώ, παρά τον ύμνο τον πιο μεγάλο, της λογικής μου τρελό χορό. Κ σε γνωρίζω από την όψη, που κ σε φτιάχνει κ λαχταράς. Κι όταν τελειώνει, μου θέλεις κι άλλο. Τη λεφτεριά μου δεν τη ρωτάς. Τότε κι εγώ αναστενάζω, να προκαλέσω αναζητώ, αφού εσύ μου το 'δειξες πρώτος : τέχνη δεν παίζεις χωρίς πορνό! (p.s. αφιερωμένο στα δελτία των 8..)

4 σχόλια:

Σοφία είπε...

Περισσότερο γέλασα με τον τίτλο. Μα πού τα βρίσκεις;

Nyktipolos είπε...

είδα τρύπα και μπήκα!..

(τι σου κάνει κι αυτή η συνήθεια!)

Ανώνυμος είπε...

δε θα βρίσκεις τρύπα να κρυφτείς

avissos είπε...

@σοφία:στην επικαιρότητα..'τρύπες' παντού ;)
@nyktipolos:όχι που θα'μενες απ'έξω :p
@keimgreek:για να κρυφτώ δεν ξέρω, να κρύψω όμως ;)