Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007

Η ιστορία της τρέλας στη σύγχρονη εποχή

‘Αν ο γιος μου γίνει γκέι, εγώ θα φύγω απ’το σπίτι’... ντόινκ, ντόινκ, ντόινκ... πού βρίσκομαι? ντόινκ, ντόινκ... ‘Δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω’... ντόινκ, ντόινκ, ν’αντιμετωπίσει τι? ντόινκ, ντόινκ.. τη διαφορετικότητα? ..ντόινκ, ντόινκ.. το δικαίωμα ενός τρίχρονου να παίζει με τα κουζινικά στο ρόλο της μαμάς? ντόινκ, ντόινκ, μήπως να κρεμάσουμε το τρίχρονο? ντόινκ, ντόινκ, ντόινκ... ‘Βρε Γιώργο, σκέψου τι λες’.. ντόινκ, ντόινκ.. αυτή είναι η απάντηση ρε φιλενάδα? ντόινκ, ντόινκ.. ‘ξέρω πολύ καλά τι λέω’... ντόινκ, ντόινκ.. ‘Ε, ψιτ, κύριος.. μήπως να το πετάξουμε κ στον Καιάδα?’..ντόινκ, ντόινκ.. τον βλέπω να το σκέφτεται.. ντόινκ, ντόινκ, ντόινκ.. σκέψου να ‘βαλα πάλι τη λάθος ιδέα μπροστά.. ντόινκ, ντόινκ, ιστορία καθημερινής τρέλας.. ντόινκ, ντόινκ.. ή μάλλον ιστορία καθημερινότητας.. ντόινκ, ντόινκ..

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα, κι εγώ δεν θα ξέρω τι να κάνω μ' έναν πούστη γιο, αλλά νομίζω πως κάτι θα βρω να κάνω...


εκτός κι αν πέσω να πεθάνω χαχαχχαχαχα

koulpa είπε...

Τι να κάνουμε? Πάρα πάρα πολλές γενιές γαλουχήθηκαν με αυτές τις ιδέες.. Η κοινωνία τοποθετεί την τιμή (εντιμότητα) στη σεξουαλική συμπεριφορά. Όλοι είμαστε (δυνάμει) κλέφτες, δεν είμαστε όλοι ομοφιλόφιλοι ή υπερσεξουαλικοί (κι αν είμαστε πιστεύουμε ότι δεν είναι γνωστό). Είναι πιό εύκολο να επιτίθεσε σε μικρότερες ομαδες. Έχω βρεθεί πολλές φορές προ εκπλήξεος με την αντίδραση ανθρώπων που δεν θα υποπτευόμουν ότι είναι ομοφοβικοί. Δεν ξέρω πως βγένεις από το φαύλο κύκλο. Στην περιπτωσή μου το οφείλω στους γωνείς μου. Είχαν ένα καλό φίλο γιά τον οποίο μετά άπο 25 χρόνια μαθανε ότι είναι ομοφιλόφιλος. Παρά τις αγγιλώσεις τους κατάφεραν να διαχωρίσουν τον άνθρωπο από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις καί συνέχισε να είναι ένας πολύ καλός φίλος (χιούμοριστας πολύ διασκεδαστικός). Έτσι μεγάλωσα χωρίς να θεωρώ τους ομοφιλόφιλους μηστήρια φρούτα. Δεν έχω παιδιά αλλά, μάλον θα δεχόμουν τη σεξουαλικότητά τους, ανεξαρτήτως φίλου, με συμπάθεια αλλά χωρίς ανατριχιαστικές λεπτομέριες.

avissos είπε...

@nyktipolos: :ppp
@koulpa: eimaste, den eimaste to idio eimaste ;)))

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω παιδιά αλλά, μάλον θα δεχόμουν τη σεξουαλικότητά τους, ανεξαρτήτως φίλου, με συμπάθεια αλλά χωρίς ανατριχιαστικές λεπτομέριες.

Respect!