Κυριακή, Ιουνίου 10, 2007

Δημοσιογραφείτε γιατί χανόμαστε!

Ελευθερία. Μαγική λέξη. Κ έκφραση. Σε απελευθερώνει (από τι?ας το!). Ελευθερία του Τύπου. Στην πετάν μες τη συζήτηση, την ακούς κ εσύ κ χαίρεσαι. Ναι, απ’αυτήν θέλω κ εγώ. Πάρε κόσμε, πάρε! Αλλά η Ελευθερία δεν είναι μία. Ούτε συγκεντρώνεται σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Κ εκεί που έλεγες: έχω μία Ελευθερία (όσο να πεις, έχεις κάτι, φουσκώνεις περιφάνεια) του Τύπου (έστω), μετά έρχεται μία άλλη (καλύτερη; χειρότερη; γούστα είν’αυτά) κ λες: ε, είμαι προνομιούχος τι να κάνουμε; Στην Ελλάδα γεννήθηκες αγαπητέ μου. Κ όσες κ να νομίζεις πως έχεις, η ουσία είναι μία: η ύψιστη αρετή, σου λένε, είναι να μάχεσαι για την Ελευθερία (ξανθιά, μελαχρινή, δεν έχει σημασία). Στον πόλεμο εσύ. Μαχητής για χρόνια. Πολεμάς αριστερά, πολεμάς δεξιά ή κέντρο. Ακόμα κ στα blogs. Κ μετά έρχεται η κεραμίδα. Εδώ καλέ κόσμε, Ελευθερίες διαλέξτε! Το θεμέλιο της ενημέρωσης! Στην τελική, Ελευθερία μπορείς να γίνεις κ μόνος σου (διάλεξε blog, χρώμα, μαλλί κ έφυγες!). Πληροφορία να δούμε που θα βρεις!!! (p.s. επειδή στο μυαλό μου παλεύουν τα ονόματα, αφιερωμένο σ’έναν Πάνο. Όχι επιστήμονα. Καπετάνιο. Στον κ. Τσάκο με συμπόνια..)

5 σχόλια:

habilis είπε...

Χμ...Ελευθερια ,θελει πολυ κουβεντα...

Σοφία είπε...

Δύσκολη λέξη η ελευθερία. Κι ακόμα πιο δύσκολη πράξη...
Θέλει μάχη, όχι μόνο αρετή και τόλμη.

avissos είπε...

@homo habilis: δε θέλει τρόπο, θέλει κόπο :(((
@σοφία: more μάχη? nowadays? u mean more χημα..less μαχη..από τ'άλλα δε διαθέτει το κατάστημα..:(

Nyktipolos είπε...

Εγώ που τις θέλω και ξανθές και μελαχρινές και ταυτόχρονα που πρέπει να πάω να τις ψωνίσω;


(πι. ες. δεν σε προλαβαίνω. σλοου νταουν. δεν μου αρέσει να τρέχω για να σε απολαύσω!)

avissos είπε...

@nyktipolos: τρέχω για να τρέξεις ;)
όσο για τα 'ψώνια' πρόσεξε κ τις κοκκινομάλλες ;)