Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

ase.gr

Υπάρχει μία άποψη στη χρηματοοικονομική επιστήμη που βασίζεται σε μία υπόθεση. Υπάρχει, λέει, ασυμμετρία πληροφοριών. Τώρα δεν ξέρω αν πρόκειται τόσο για οικονομικό φαινόμενο, όσο για κοινωνικό. Ας υποθέσουμε ότι εγώ είμαι η Αννούλα. Εγώ ξέρω τι μέγεθος σουτιέν φοράω. Έστω ότι είμαι ερωτευμένη με τον Ανδρέα. Ξέρω ότι το πρώτο που κοιτάει ο Ανδρέας είναι το στήθος. (Μη ρωτάτε πώς. Το ξέρω). Ο Ανδρέας, όμως, δεν είναι μόνος του. Έχει μία αγορο-παρέα κολλητούς. Μαζεύονται αραιά κ πού κ συζητάνε για ‘γυναίκες’. Το μόνο που μου μένει να κάνω (για να ‘ψήσω’ τον Ανδρέα) είναι να επιδείξω στους ‘κολλητούς’ του τα προσόντα μου (29 κατασκευαστές νταραβεριού συνιστούν wonderbra). Οι φίλοι του, ως ανίδεα αρσενικά, τσιμπάνε. Μεταφέρουν στην καθιερωμένη κυριακάτικη συζήτηση το μήνυμα. Προκαλώ ένα πρώτο ερέθισμα στον Ανδρέα κ παράλληλα η αξία της μετοχής μου ανεβαίνει. Οι οιωνοί είναι άριστοι. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να κρατήσω την αξία της μετοχής μου σε υψηλά επίπεδα. Αν πειστεί κ αγοράσει, άντε μετά να πουλήσει.. Αυτό δεν είναι εγκλωβισμός, θα σου πουν. Είναι δική σου επιλογή.. άντε να σε δω τώρα!

4 σχόλια:

markos-the-gnostic είπε...

πράγματι ο καθένας πασχίζει να κρατήσει τη μετοχή του όσο πιο ψηλά γίνεται... και καλά κάνει...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πρέπει νομίζω να κρατάμε τις μετοχές μας ψηλά κι ας μην είμαστε οικονομολόγοι.

o kairos είπε...

Και ξαφνικα σου αρεσει περισσοτερο ο φιλος του Αντρεα,που δεν του αρεσουν τα βυζια,αλλα οι κωλοι.Αυτο λεγεται καταναλωτισμος.

avissos είπε...

@markos-the-gnostic:αρκεί να μην είναι φούσκα :)
@ο-δείμος-του-πολίτη:στις μέρες μας οι μόνοι που δεν κρατάνε ψηλά τις μτχ τους είναι οι οικονομολόγοι ;)
@o-kairos:κ αυτό το χω πάθει :(