Πέμπτη, Φεβρουαρίου 08, 2007

ΠΡΟυΠΟ_λογισμός

Πολλές φορές αναρωτιέμαι : τι θα γίνει στον Ιππόδρομο αν βάλουμε έναν Σκούφο σ’ένα άλογο κ το αφήσουμε να τρέχει. Θα σκοτωθεί ή θα σκοτώσει? Στο μυαλό μου τριγυρνάει η αυτ_απάτη ότι θα τερματίσει. Κ αυτό το τέρμα είναι που με φοβίζει. Γιατί τα τέρματα δεν είναι υποχρεωτικά ευχάριστα. Από την άλλη σκέφτομαι τη Νέα Εποχή. ΑναΘΕΩρώ τις απόψεις μου κ μετα_ρρυθμίζω τις πολιτικές μου. Δλδ, τις αφήνω για αργότερα. Κ αφήνω το άλογο να τρέχει. Μέχρι τον Οκτώβρη. Θα έχει μεν κουραστεί. Αλλά εμένα έτσι μου αρέσει. Μετά ξανακοιτάζω τον Υπόδρομο κ θυμάμαι το χρημαΤΙστήριο. Η ομοιότητα είναι εμφανής. Απλά στο δεύτερο δεν ξέρεις τίποτα για το ά_λογο. Έχει σκούφο ή όχι? Κ ποντάρεις. Γιατί πιστεύεις στην ΤΙχη. Κ το έλλειμμα θα μειωθεί. Κ θα γίνει κ πλεόνασμα. Κ όλα θα πάνε κ καλά. Κ θα ζούμε καλά. Αλλά, θα ζούμε μέχρι τότε?

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kalpazei o Alogo Skoufis ston ippodromo tis ellinikis koinwnias k parasurei sto diava tou mikromesaious, suntaxiouxous

xalinari grigora....

Vromios είπε...

Στο τελευταίο ερώτημά σου: Ελπίζουν πως όχι. Και έχουν λόγους σοβαρούς...

avissos είπε...

@anonyme: ποιός θα του βάλει χαλινάρι?
@vromios: μάλλον εκεί στοχεύουν, στο ανύπαρκτο μέλλον μας :(