Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

πύρρειος νίκη

-Γιατί, κατηγορούμενε, έφαγες τον Κουλούρη; -Γιωργάκης:δεν φταίω εγώ, κύριε πρόεδρε. -Αλλά ποιος φταίει; -Ο μπαμπάς. -Ο μπαμπάς;; -Μάλιστα, κύριε πρόεδρε. Ακούστε. Πριν από χρόνια, προχωρούσα στο δρόμο με τον μπαμπά μου κ βλέπω έναν κουλουρά.Του λέω 'μπαμπά, θέλω να φάω ένα κουλούρι'. Μου λέει 'Όχι'.Φτάνουμε στα σκαλάκια της Βουλής όπου κ εκεί έχει κουλουρά. Του ξαναλέω 'Θέλω να φάω ένα κουλούρι'.Μου λέει 'Όχι'.Προτού μπούμε στην Βουλή του ξαναλέω 'Θέλω να φάω ένα κουλούρι', μου λέει 'Όχι'. Όταν πια τον χάνω από δίπλα μου, τι μου φωνάζει μες στον ύπνο μου, κύριε πρόεδρε; -Τι; -Τώρα που έφυγα, φάε όσο θες πια το Κουλούρι. Ε!Τον τρως, κύριε πρόεδρε, ή τον αφήνεις;;;;;; -Τον τρως, τον τρως. Αθώος ο κατηγορούμενος.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

APORIA
chondros, to-ndros pos grafetai?

avissos είπε...

@koulouriathessalonikis: αυτό εξαρτάται.από τον αν to-nxoneveis ή όχι :p